دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption

ساخت وبلاگ

سرنشینان اتومبیل در زمستان به جز بخاری به چه چیز دیگری نیاز دارند؟ بله یک صندلی گرم و نرم‌تر!

یک گرمکن صندلی خوب، شما را در سرمای زمستان گرم نگه خواهد داشت. اگر ماساژور داخلی نیز داشته باشد چه؟ تصور کنید، بیرون سرد و برفی است، اما شما احساس گرما و راحتی می‌کنید. و اگر از کمر درد رنج می‌‌برید هم ماساژ آرامش بخش تا مقصد می‌تواند به شما کمک کند که درد را از خود دور کنید. اما بهترین گرمکن‌ صندلی فابریک موجود در بازار کدامها هستند؟ در این مقاله گرمکن صندلی ماشین را با ماساژور و بدون ماساژور به شما معرفی می‌کنیم.

 

کدام گرمکن صندلی بهترین است

 

بررسی مقایسه‌ای گرمکن ها

 

این موارد از پرفروش‌ترین‌ گرمکن‌های اتومبیل هستند: گرمکن صندلی بالشتکی بیسیکس 12 ولتی سیاه با با کنترل دمای 3 طرفه و گرمکن صندلی بالشتکی 12 ولتی واگان 9438 با پشتی کمری.

رتبه‌بندی آنها تقریبا برابر است و حدود 70? از مشتریان از خرید آنها رضایت داشته‌اند. تعداد نظرات مشتری‌ها نیز برای هر دو یکسان است.

تنها تفاوت بزرگ آنها این است که محصول واگان پشتی کمری دارد، در حالی که محصول بیسیکس ندارد. همچنین، هنگام آزمایش هر دو صندلی، برخی از کاربران مشاهده کرده‌اند که پارچه مدل واگان نرمتر و راحت‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، تسمه بیسیکس ماندگارتر و با دوام‌تر است. نقطه اشتراک هر دو مدل هم این است که هر دو خروجی 12 ولت DC و کنترل دما 3 طرفه دارند و به سرعت گرم می‌شوند.

همانطور که می‌بینید، تفاوت مهمی بین این دو وجود ندارد، به همین دلیل می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

 

گرمکن صندلی ماشین با ماساژ

 

کاور گرمکن صندلی ماشین 10 موتوره FS8812 جدید پنج ستاره، این مدل گرمکن سه برابر گران‌تر و مدرن‌تر است. این مجموعه هوشمند، از امکانات فراوانی برخوردار است. کدام صندلی ماشینی وجود دارد که یک ماساژ درست و حسابی را همراه با گرما را در اختیارتان قرار دهد؟ شاید عجیب باشد اما مشتریان به این محصول 5 ستاره داده‌اند و حداقل 1700 مشتری در حال حاضر در مورد این محصول نظر داده‌اند و 64 درصد از آنها از محصول راضی بوده‌اند.

ما خیلی سریع توانستیم معمای آپشن ماساژ را حل کنیم.

معلوم شد که تشک نمی‌تواند با توپ‌های غلطان ماساژ مکانیکی دهد. اولین نکته در دفترچه توضیحات محصول، هشدار صادقانه‌ای نوشته است: این ماساژور، یک ماساژور شیاتسو نیست. اگر به دنبال یک ماساژور شیاتسو هستید، این محصول را نخرید. این فقط یک ماساژور ویبره‌ای، بدون توپ غلطان است. موضوع صحبت، 10 موتور ویبره‌ای است. آنها در قسمت‌های مختلف بدن قرار می‌گیرند: گردن، پشت، ران. و لرزش آنها فرد را یا ریلکس و یا شاداب می‌کند. به همین دلیل تولیدکننده‌ها سه سطح سرعت ماساژ و چهار نوع برنامه ماساژ برای این محصول معرفی کرده‌اند.

این گرمکن صندلی ماشین را می‌توان هم در خانه و هم در دفتر نیز استفاده کرد. درواقع این ماساژور به همین منظور طراحی شده است. اما آداپتور خودرو، این دستگاه را به یکی از جالب‌ترین ابزارهای خودرو تبدیل می‌کند. قسمت گرمایشی، تنها در پایین گرمکن است، بنابراین از لحاظ آپشن گرمایی، کیفیت این مدل نسبت به موارد قبلی پایین‌تر است. اما آپشن ماساژور این محصول، یک مزیت رقابتی جدی است.

 

بهترین گرمکن صندلی

گرمکن صندلی ماشین با ماساژور ویبره‌ای با آپشن گرما درمانی

 

هزینه این ماساژور و گرم‌کن صندلی ماشین زیاد بالا نیست. کتف، کمر و ران با این محصول ماساژ می‌گیرند. می‌توانید برای رهایی از استرس، درد، تنش و گره‌ها، آپشن‌ها را انتخاب و سفارشی کنید. چهار حالت و دارای چهار تنظیم شدت است. این مجموعه شامل دو آداپتور AC و DC است که به شما امکان می‌دهد از آن در جایی که نیاز دارید استفاده کنید: نه فقط در ماشین ، بلکه در دفتر و یا حتی در خانه. در هر حال، این محصول می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای افرادی باشد که از درد پشت رنج می‌برند.

 

ماساژور و گرمکن پشت و شانه شیاتسو FS8801 جدید پنج ستاره

 

ماساژور پشت، گردن، شانه، کمر و پا است که شامل چهار گره ماساژ است. این محصول باتری شارژی ندارد، اما به لطف آداپتورها، امکان استفاده از آن در خانه و در ماشین وجود دارد. این محصول علاوه بر گرمایش، عضلات را تسکین می‌دهد و خستگی را برطرف می‌کند. محصول پس 15 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود و طبق نظر مشتری‌ها، این نکته مهمی است، به ویژه در ماشین و هنگام رانندگی. اما توصیه نمی‌شود از آن در هنگام رانندگی در جاده‌ها استفاده کنید.

 

آیا گرمکن صندلی اتومبیل می‌تواند خطرناک باشد؟

 

هنگام استفاده از گرمکن صندلی اتومبیل، دستورالعمل‌های ایمنی را دنبال کنید. با این محصول نیز باید مانند سایر ابزار الکترونیکی احتیاط کنید، یعنی مطمئن شوید که به درستی وصل شده است و هیچ مایعی در اطراف آن وجود ندارد. برای محافظت بیشتر از مدارهای کوتاه در شرایط اضطراری، از قطعات ضد آب استفاده می‌شود.

همچنین لازم است بدانید که استفاده نامناسب و طولانی مدت از گرمکن صندلی اتومبیل می‌تواند منجر به سوختگی حرارتی شده و موجب قرمزی پوست می‌شود. کارشناسان انجمن سوختگی تایید می‌کنند که طی چندین دهه مشخص شده است که سوختگی‌های حرارتی ممکن است از قرار گرفتن سطح پوست در معرض به دمای بالا برای مدت طولانی مدت ناشی شود.

برای جلوگیری از تمام پیامدهای منفی استفاده از گرمکن‌های صندلی ماشین، لزومی ندارد به کل آنها را کنار بگذارید. اکثر گرمکن‌های صندلی خودرو به صورت اتوماتیک خاموش می‌شوند و به مدت طولانی بیش از حد گرم نخواهید شد. این زمان نیز معمولا بین 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. اگر گرمکن شما چنین آپشنی نداشت، درجه حرارت را بیش از حد بالا نبرید و فراموش نکنید که بعد از گرم شدن، دستگاه را خاموش کنید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : گرمکن‌ صندلی فابریک, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 18:28

نصب آسان و افزایش عملکرد تعلیق

ضربه گیر پلی اورتان ترموپلاستیک اسمارت آپشن را می توان به راحتی در عرض 20 دقیقه بدون استفاده از ابزار خاص و یا جداسازی بخش های معلق نصب کرد. نصب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک می تواند ارتفاع تعلیق را 3-6 سانتی متر بهبود ببخشد که از برخورد شاسی خودرو با سرعت گیرها جلوگیری می کند. همچنین این افزایش ارتفاع، فشار را روی دمپرهای کمک فنر کاهش می دهد.

 

ضربه گیر کمک فنر اورتان

 

افزایش ثبات در پیچ ها و میرایی متناوب

طراحی ویژه سوراخ بیضی شکل تقویت شده از بلند شدن ماشین در پیچ ها جلوگیری می کند و باعث کاهش خطر نیروی گریز از مرکز در خودروهای شاسی بلند و مینی ون ها می شود. صدای انتقال تعلیق به شاسی در اثر میرایی متناوب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک متوقف می شود و صدای کمتری از جاده به داخل اتاق می رسد.

 

تنوع در نصب و تقویت کشش

ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک در مدل های مختلف ماشین قابل نصب است. فقط باید از اندازه مناسب استفاده کنید. نیروی رو به پایین ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک باعث افزایش کشش چرخ ها و افزایش اصطکاک بین جاده و لاستیک ها می شود.

 

افزایش طول عمر سیستم تعلیق

نصب ضربه گیر پلی اورتان ترموپلاستیک روی میراگرهای کمک فنر باعث کاهش فشار هیدرولیک درونی شده و در نتیجه منجر به افزایش طول عمر دمپرها و قطعات تعلیق می شود.

 

طراحی شده برای جاده ها و خودروهای مختلف

این اقلام برای شرایط جاده ای و خودروهای مختلف و همچنین قطرهای مختلف کمک فنر طراحی شده اند. این ضربه گیرها ساخته شده از مواد مقاوم در برابر فشار و سایش از جنس پلی اورتان با سال ها تحقیق و توسعه هستند.

ضربه گیر اورتان

به لحاظ فنی چگونه کار می کند

ضربه گیر کمک فنر یک مجموعه تعلیق مکانیکی است که ارتفاع ماشین را تنظیم می کند که از مواد پلی اتر عالی ساخته شده است که ابعاد و ویژگی های خود را در جاده های ناهموار نیز حفظ می کند. ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک با شرایط خاص و با فرآیند پردازش مدرن تولید می شود که هر دو مزیت انعطاف پذیری و قدرت را ارائه می دهد.

این مواد طبق تئوری کاستیگلیانو در خصوص تغییرشکل فنرها طراحی شده اند که باعث کاهش تغییرشکل های فنر می شود. طراحی سوراخ های بیضی مجزا برای رویارویی با سطوح ناهموار جاده ای در نظر گرفته شده اند. به دلیل دارا بودن شیارهای عمودی، تعویض و نگهداری آنها آسان می باشد. ضربه گیر کمک فنر یک وسیله ای است که به توزیع ناهمواری های جاده کمک می کند نیروی خطی گسترده آن، نیروی فرود تایرها را افزایش می دهد.

ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک بر اساس قطر و ابعاد مختلف کمک فنرها در خودروها تولید شده است که عملیات نصب را راحت می کند. این ضربه گیر، نیروی بلند شدگی را به یک نیروی رو به پایین تبدیل می کند که به صورت متقارن به خودرو اعمال می شود.

بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه می توان ارتفاع تعلیق خودرو را افزایش داد که ضربه گیر پلی اورتان بهترین پاسخ برای آنها می باشد. ضربه گیرهای کمک فنر پلی اورتان اسمارت آپشن در صورت نصب مناسب دارای عمر بالا می باشند و می توان گفت بعد از نصب، دیگر احتیاجی به تعویض آنها نخواهید داشت و به کار خود ادامه خواهند داد.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 24 تير 1397 ساعت: 12:28

ضربه گیر اورتان TTC را می‌توان بر روی فنرهای خودرو نصب کرد‌ و از آنجایی که در فضای خالی مارپیچی شکل فنر، سوار می‌شود، باعث می‌شود زمانی که خودرو از روی سرعت‌گیر یا در جاده‌های پر از گودال و دست‌انداز عبور می‌کند، نوسانات ناشی از فنر کاهش پیدا کند. با اضافه کردن یک بالشتگ ضربه‌گیر به کمک فنر، به همین سادگی می‌توان جلوی کوبش خودور در هنگام رانندگی در جاده‌های پر از پستی و بلندی را گرفت. همین امر موجب بالا رفتن عمر مفید کمک فنر و فنر خودرو شده و باعث کاهش هزینه‌های مربوط به تعویض آنها می‌شود. علاوه بر این با استفاده از ضربه گیر کمک فنر رانندگی بهتری را تجربه خواهید کرد و عملکرد سیستم تعلیق خودرو بهتر خواهد شد.

ضربه گیر اورتان

مزایای ضربه‌گیر اورتان

 

1. جذب ضربه و کوبش وارده به خودرو هنگام عبور از سرعت‌گیرها

2. جلوگیری از خم شدن کمک فنر با کنترل کردن فشار وارده

3. کاهش ارتعاشات و تکان‌ها در جاده‌های پر از دست‌انداز

4. محافظت از کمک فنر در برابر ضربه‌های وارده (پایایی کمک فنر را بیش از 2 برابر می‌کند)

5. کاهش فاصله ترمز نسبت به زمانی که از ضربه‌گیر استفاده نمی‌شود

6. کاهش پدیده سختی عضلانی با کاهش ارتعاشات ریز در هنگام توقف و هنگام رانندگی در فواصل طولانی

7. تنظیم فاصله بین بدنه خودرو و سطح جاده هنگامی که ماشین بیش از حد پر است

 

تفاوت بین ضربه‌گیر قدرت و ضربه‌گیر اورتان

 

عملکرد ضربه‌گیر قدرت قرمز لاستیکی

 

1. جلوگیری از تغییر زاویه کمک فنر با کنترل کردن فشار وارده در هنگامی که فرمان را می پیچانیم

2. رانندگی راحت هنگام عبور از سرعت‌گیرها و جاده‌های نا هموار و خاکی

3. کم کردن فشار در زمان وارد آمدن ضربه به کمک فنر

4. کاهش خستگی ناشی از رانندگی در فواصل طولانی، با استفاده از ضربه گیر

5. افزایش جزئی ارتفاع خودرو

معایب:

1. طول عمر کم

2. ضعف و سختی

 

بالشتک ضربه‌گیر اورتان شفاف

 

1. جلوگیری از انعطاف زیاد در فنر با کنترل کردن فشار وارده

2. رانندگی راحت هنگام عبور از دست اندازها و جاده‌های نا هموار، جذب تمامی کوبش‌ها و تکان‌ها

3. محافظت و افزایش طول عمر کمک فنر و فنر مارپیچ

4. کاهش خستگی ناشی از رانندگی در مسافرت ها، نواسانات جزئی را کاهش داده تا رانندگی بهتری داشته باشیم

5. کم نشدن ارتفاع خودرو در هنگام حمل بار یا مسافر

6. نیازی به تعویض بالشتک وجود ندارد

7. بسیار بادوام، ساخته شده از TPU صددرصد

 

ویژگی‌ها

1/ درصد آب بالشتک‌های اورتان بسیار بالاست، بنابراین تجدیدپذیر هستند.

2/ این بالشتک‌ها دارای بین هشت تا نه پیش‌ماده بیضی شکل هستند و همیشه به شکل ثابتی باقی می‌مانند.

3/ به طور موثر ضربات وارده به کمک فنر را جذب می‌کنند.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 20 تير 1397 ساعت: 14:09

با استفاده از ضربه‌گیر فنر ، دیگر خبری از بالا و پایین افتادن‌های مداوم هنگام رانندگی نیست

چرا باید از بالشتک‌های ضربه‌گیر فنر استفاده کرد؟

تا به حال این فکر نکرده‌اید چرا ماشین‌تان بر روی سرعت‌گیر‌ها، بیش از حد بالا و پایین می‌پرد؟ یا چرا وقتی ترمز می‌کنید بیش از حد تکان می‌خورد؟

به احتمال زیاد به این دلیل است که سیستم فنربندی خودروی شما که شامل کمک فنر و فنر می‌باشد، تضعیف شده است. گاهی اوقات، این امر باعث می‌شود ارتفاع بدنه ماشین کاهش یابد.

به دلیل تاثیر خم شدن فنر، لقی زمینی آن پایینتر از حد طبیعی قرار می‌گیرد. وقتی فنرها خم می‌شوند، ضربات جاده‌ای را بیشتر به ضربه‌گیر منتلق می‌کنند. به همین ترتیب، ضربه‌گیرها نیز یا ضعیف می شوند یا آسیب می‌بینند.

برای تعمیر و رفع این مشکل نیز باید فنرها و یا کمک فنر را تعویض کنید. با این حال، راه حل دیگری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد: استفاده از بالشتک ضربه گیر کمک فنر  اورتان بر روی فنرهای آسیب دیده.

 

بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان 2

 

بالشتک ضربه‌گیر اورتان چیست؟

بالشتک ضربه‌گیر اورتان از مواد مصنوعی با کیفیت خاص ساخته شده و قدرت و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. از این رو، به سادگی بین سیستم فنربندی خودرو جا می‌گیرد.

این بالشتک همچنین برای خود فنر و در نهایت برای فنربندی ماشین، نیز ساپورت بیشتری فراهم می‌کند. طبق ادعای تولیدکننده، این بالشتک باعث افزایش سهولت رانندگی و ایمنی خودرو شده و موجب کاهش تکان خوردن خودرو هنگام رانندگی می‌شود.

علاوه بر این، این شرکت ادعا می‌کند که استفاده از بالشتک‌های ضربه‌گیر فنر اورتان، چرخش اتومبیل بر سر پیچ‌ها را نیز راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، ارتعاشاتی که در داخل خودرو احساس می‌شوند را نیز کاهش می‌دهد و از وارد آمدن ضربه ناگهانی به ضربه‌گیر جلوگیری می‌کند.

همچنین، ادعای این شرکت این است که با نصب بالشتک ضربه گیر اورتان، تجربه رانندگی از بسیاری جهات تغییر می‌کند.

با این حال، شما باید اندازه صحیح بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان را برای ماشین‌تان انتخاب کنید. برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فاصله بین کویل‌های فنر کویل را اندازه بگیرید. پس از انتخاب بالشتک با اندازه مناسب، می‌توان آن را به سادگی نصب کرد.

بالشتک ضربه‌گیر فنر اورتان 3

مزایای استفاده از بالشتک ضربه‌گیر اورتان:

 

1. افزایش ارتفاع خودرو

2. کاهش منحرف شدن ماشین در پیچ‌های تیز

3. بهبود عملکرد ترمز

4. محافظت از ضربه‌گیرها از ضربات جاده

5. تجربه رانندگی بدون استرس و خستگی

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 17 تير 1397 ساعت: 19:38